خروش انقلابی و عزم راسخ نسل جدید، برای بگور فرستادن جمهوری اسلامی

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

کردستان ظرف این چند هفته بویژه سنندج و سقز یک پارچه آتش و خروش انقلابی بوده است. ناتوانی مزدوران جمهوری اسلامی در مقابله با حرکت‌های اعتراضی مردم آزادیخواه و برابری طلب و بویژه جوانان، دختر و پسر و حتی دانش آموزان شجاع مدارس باعث شده که نیروهای کمکی و یگان های ویژه مزدوران را از شهرهای دیگر برای سرکوب و در هم شکستن مقاومت توده های به پا خواسته بر علیه حاکمیت کثیف و بربریت اسلامی، به سنندج بیاورند.

در اکثر شهرهای ایران مردم انقلابی برای پشتیبانی از سنندج سرخ با شعار “ سنندج تنها نیست” به خیابانها ریختند. با وجود اینکه میدیاهای تمام دنیا در مورد این اعتراضات خیابانی، خبر و گزارش تهیه کرده اند و همچنین عفو بین‌الملل نیز ، نسبت به «ابعاد گسترده سرکوب جاری معترضان در سنندج در استان کردستان» هشدار داده و نوشته «گزارش‌های دریافت شده حاکی از استفاده نیروهای امنیتی از سلاح گرم و شلیک مکرر گاز اشک‌آور، از جمله به خانه‌های مردم، است. بعد از همه اینها امروز، مزدور پاسدار، اسماعیل زارعی‌کوشا،‌ استاندار کردستان،‌ ضمن انکار اعتراضات در سنندج می گوید: «ما بیش از دو هفته است که تجمع‌های مردمی در استان نداریم.»
با بیشرمی و دروغی به این آشکار می خواهند چه مسائلی را بپوشانند!؟ آیا بجز ترس و وحشت از جنبش اجتماعی، که می‌رود تار وپود نظام پوسیده شان را به زباله دان تاریخ بفرستد، مساله دیگری وجود دا رد؟ بر خلاف این دروغگوئیهای آشکار حاکمان اسلامی سرمایه داری، مبارزات انقلابی مردم ایران بویژه سنندج ، هر روزه ابعاد وسیعتر و شکل نوینی از مبارزه متحد و متشکل و هدفمند بخود می گیرد. این روزها شاهد خوشه های خشم لبریز شده مردم آزادیخواه و برابری طلب و جوانان و حتی کودکان مدرسه ای پر شور در سراسر ایران بوده و هستیم که عرصه را بر سپاه جهل و سرمایه تنگ کرده اند و بشکل مفتضحانه ای سرکوبگران مسلح را با پرتاب سنگ و آتش فراری می دهند. مزدوران سپاه پاسداران در مقابله با مردم و جوانان انقلابی اینقدر ذلیل و زبون و در مانده، شده اند که به کودکان بی دفاع حمله کرده و یا آنها را دستگیر و زندانی می کنند.
طبق خبر معلمان و فرهنگیان استان کردستان، اداره کل اطلاعات سپاه کردستان به تعدادی از مدارس و دبیرستان‌های سنندج( مدرسه تیزهوشان دخترانه و دبیرستا پسرانه در ۲۵) وارد شده و شماری از دانش آموزان را بدلیل سر دادن شعار « زن زندگی آزادی » بازداشت کرده و با خود برده اند و یا در بوکان به مدرسه کودکان گاز اشک آور انداخته اند. و یا در اردبیل و سنندج و شهرهای دیگر مستقیما به کودکان تیراندازی کرده اند.
این رژیم دد منش و وحشی اسلامی طی این ۴۳ سال حاکمیت ننگینش با وجود اسلامی کردن مدارس و به پیش بردن قوانین ارتجاعی اسلامی ، حتی نتوانسته است کوچکترین تاثیری بر افکار مردم، بویژه بچه های دبستان و نوجوانان و جوانان بگذارد. این نسل جدید ، هیچ چیزی ،کمتر از آزادی و برابری و حاکم شدن بر سرنوشت سیاسی خود ، را نمی خواهند. عزم راسخ نسل جدید که هیچ قوانین جهل و بربریت مذهبی و کهنه و پوسیده ای را نپذیرفته اند، می‌رود که این دنیای پوسیده را تکان اساسی و بنیادی دهد..
در شهر سنندج حکومت نظامی بشدت بر قرار است و به هر جنبنده ای بی پروا و وحشیانه تیر می زنند. مزدوران مسلح موتور سوار، گله گله، از ترس انقلابیونی که در هر گوشه و کنار به کمین آنها نشسته اند، حرکت می کنند. جوانان محلات اگر فرصتی پیدا کنند، با وجود میلیتاریزه بودن فضای این شهر، فورا به این گلهٔ وحوش پاسدار با سنگ و چوب حمله می کنند. شبها شهر دست جوانان است و خواب وتاب و توان را از مزدوران ترسو گرفته اند. سرکوبگران جمهوری اسلامی برای فائق آمدن بر ترس و جبونیشان، به خانه های مردم با گله های مسلح شان حمله کرده و جوانان و مردم مقاوم را دستگیر و به جاهای نامعلومی می برند. زندان‌هایشان هم اکنون مملو از بچه های دبستانی و جوانان و مردم آزادیخواه و برابری طلب است.
نباید گذاشت این عزیزان در چنگ این دژخیمان اسلامی سرمایه اسیر باشند، باید با صف متحد کارگران و انسانهای آزادیخواه و برابری طلب در سراسر ایران و جهان بدون قیدو شرط آزادشان ساخت.
زنده باد عزم جوانان انقلابی برای بگور سپردن جمهوری اسلامی
آزادی برابری حکومت شورایی
جمیل نظرگاهی