رحمان حسین زاده: کارگران، کمونیستها،آزادیخواهان از این نمایش مضحک، فقط با تمسخر عبور نکنید!

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

 اپوزیسیون راست ایران نمایش بیمزه و مضحک دیگری را به مناسبت آغاز سال نو میلادی اجرا کرد. شش نفر از چهره های ناهمگون،از نماد سلطنت پوسیده و سرنگون شده، تا حقوقدان نوبلی، ژورنالیست سابق محجبه ای و یواشکی و تدریجی کشف حجاب کرده، فوتبالیست شناخته شده، دو خانم هنرپیشه و ازبقیه رنج دیده تر اسماعیلیون هضم شده در قطب راست، با سه چهار خط پیام توئیتری، به زعم تلویزیون ایران انترنشنال و دیگر مدیای بورژوازی "ائتلاف اپوزيسيون" در حال شکل گیری و "معضل رهبری" در حال پاسخ گیری است.

این سناریو زیادی کمدی به نظر می‌رسد و به باور خیلی ها به ویژه در قطب چپ اینست با تمسخر از آن باید عبور کرد. من بر این باور نیستم. چون شنیدیم در انتهای بسیاری از سناریوهای کمیک، تراژدی هم میتواند اتفاق بیفتد. مگر در اواسط سال ۵۷ سناریوی بیرون رانده شدن خمینی متحجر و کپک زده از نجف عراق و رهاشده در مرز کویت ابتدا کمدی به نظر نمی رسید؟! با همین ترفندها و روشها و نشاندن در نوفل لوشاتوی فرانسه و فوکوس کردن بر او به عنوان "رهبر انقلاب" با مجاهدت "بی بی سی" و دیگر رسانه ها و به ضرب کنفرانس "گوادالوپ " و سیاست "همه با همی ارتجاعی " حزب توده و چپ ضد امپریالیست و پولیست و جبهه ملی و .... به تراژدی حکومت اسلامی ۴۴ ساله تبدیل نشد.

در نتیجه تکرار میکنم، کارگران، کمونیستها و آزادیخواهان از این اتفاق فقط با "تمسخر" عبور نکنید. از دی ماه ۹۶ تاکنون‌ پیگیرانه گفته ایم، آلترتاتیو چپ و کمونیستی را باید اساسأ برای انداختن جمهوری اسلامی و در مقابل و در تمایز با آلترناتیو راست حدادی و آماده کنیم. جست و خیز راست ها لازمست عزم و اراده کارگران و ما کمونیستها و آزادیخواهان و نیروهای چپ را برای سرنگونی فوری جمهوری اسلامی و به دست گرفتن حکومت کارگری و شورایی هزاران بار افزایش دهد. بارها بر مبرمیت این موضوع تأکید کردیم و به گامهای عملی تر در این رابطه می‌پردازیم و بر سازماندهی اقدامات فوری اردوی کارگر و کمونیسم و چپ و آزاديخواهی پافشاری میکنیم. این بار نوبت کارگر و کمونیسم در قامت رهبری جامعه است. این فرصت را دریابیم.
بازهم سال نو مبارک
دوم ژانویه ۲۰۲۳

رحمان حسین زاده