جوانان انقلابى محلات كردستان: تلاشی عبث و هیاهوی راست!

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

تلاش برای شناساندن ماهیت تروریستی حاکمیت جمهوری اسلامی به مردم دنیا کاریست ستودنیست، تلاش برای کشاندن اذهان عمومی مردم شرافتمند جهان برای حمایت از خیزش انقلابی مردم ایران کاریست قابل تقدیر، اما تلاش برای به تروریستی خواندن سپاه پاسداران از سوی دولتها و مجامع بین المللی کاریست زمخت و چرت و پرت است، می پرسید چرا؟ عرض می کنیم. اولا چه مبنایی برای تروریستی خواندن یک حکومت یا بازوی اصلی یک حکومت برای کشتار و سرکوب وجود دارد؟ اگر مبنا کشتن و قتل و عام انسانها و ترور مخالفین خود باشد، با این حساب بسیاری از دولتها را نیز شامل می شود.

ثانیا شما فرض کنید که یک شرکت مالی، خود بخواهد تعدادی از سرمایه گذاران، تعدادی از مشتریان و یا تعدادی از فروشندگان را تحریم کند، چه اتفاقی می افتد؟ مشخص است که این شرکت ورشکست می شود. آیا هیچ شرکت کودنی اینکار را خواهد کرد؟
ثالثا فرض کنید که مردم یک محله از ترس یک انسان شرور و چاقوکش، امضا جمع کنند و از یک سری انسان شرور و چاقوکش دیگر بخواهند که به دادشان برسد. آنوقت می بینند که به جای یک شرور، چندین شرور به محله آنها خواهند آمد و حالا خر بیار و باقلی بارکن.
خیلی بی معنیست که از دولت آمریکا که خود ید طولانی در کشتار انسانها دارد بخواهیم سپاه پاسداران را در لیست تروریستی بگنجاند. دولتی که در هیروشیما و ناکازاکی صدها هزار نفر را قتل و عام کرد، در کامبوج و ویتنام،عراق و افغانستان و سوریه صدها هزار نفر را کشت و هنوز هم بابت این جنایات از هیچ کسی عذرخواهی نکرده است. نزدیک به یک قرن است کشور کوچکی مثل کوبا را تحریم کرده است. باعث و بانی به قدرت رسیدن صدها باند تروریستی درکشورهای مختلفی همچون شیلی، جمهوری اسلامی و طالبان در افغانستان شده است.
از دولت فرانسه که تاریخی طولانی در اشغال و کشتن صدها هزار نفر در مراکش، الجزایر، ویتنام و غیره دارد بخواهیم که سپاه پاسداران را تروریست بخواند.
از دولت هلند و انگلستان که تاریخشان پر از جنایت علیه بشریت و کشتار انسانها در آفریقای جنوبی، اندونزی، هندوستان، پاکستان، مراکش وبسیار کشور دیگر بخواهیم که سپاه را تروریست بخواند.
از دولت اسرائیل که خود مهد تروریسم و کشتار و سرکوب انسانهاست، دولت بلژیک که هنوز جنایاتش در قاره آفریقا زبانزد خاص وعام است، دولت آلمان، ایتالیا، اسپانیا، و غیره و غیره که هنوز که هنوز است مشغول جنایت هستند بخواهیم که سپاه را تروریست بخواند.
از این تاریخ که بگذریم اگر قرار باشد سپاه تروریست خوانده شود که شرکت های اروپایی و آمریکایی که اکثر سرمایه گذارانش، اکثر خریدارانش عوامل سپاه هستند که ورشکست می شوند، با این حساب باید تمامی سفیران و نماینده گان رژیم جمهوری اسلامی باید در خارج از کشور از سوی پلیس انترپول تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شوند، باید تمامی آقازاده گان سرمایه گذار در کانادا و آمریکا دستگیرو زندانی شوند. آیا هیچ سرمایه داری و هیچ دولتی حاظر است از این همه نفع و سود فقط به خاطر دل ما صرف نظر کند؟
شاید اگر بخواهیم از تفصیل این واقعیت بگذریم، به اپوزیسون راست و میدیایشان یعنی ایران انترناشنال و بی بی سی و من و تو برگردیم، اینها می خواهند فیل هوا کنند و با بزرگ نمایی از تلاشهای بی وقفه یک سری انسان مفت خور و یک سری سلیبریتی شکم سیر، اولا اعتراضات و جانفشانی های مردم ایران را به حاشیه برانند و نشان دهند که تلاش آنهاست که می تواند جمهوری اسلامی رابه زیر بکشد.
ما از همین جا به شما می گوییم که تلاشتان ارزانی خودتان، ما نه به شما، نه به دولتهای غربی حامی شما نه تنها خوشبین نیستیم بلکه این خود ما هستیم که برای به زیر کشاندن رژیم جمهوری اسلامی به قدرت اتحاد و همبستگی و تشکل خودمان پشت می بندیم و اجازه نمی دهیم که یک سری سلیبریتی و مدیای غنی از پول نفت عربستان نماینده ما شود و فردا پس فردا یک آغا بالاسر دیگر برما حکومت کند و یا اشرار و آدمکشان دیگر دولتها برای ما تصمیم بگیرند.
ما با اتحاد خود این رژیم را به زیر خواهیم کشاند و با ایجاد شوراهای مردمی، حکومت شورایی خود و آزادی و برابری را ایجاد خواهیم کرد. بنابراین فریاد می زنیم"
نه سلطنت، نه رهبری، آزادی و برابری
نه شاه می خوایم، نه ملا، قدرت به دست شورا

جوانان انقلابی محلات سنندج
27 دی 1401
تلگرام سنندج:
https://t.me/sanandajmashora
تلگرام کردستان:
https://t.me/ShorayEnghlabyMahalay
اینستاگرام:
https://instagram.com/mahalatsanandaj
جوانان انقلابى محلات كردستان, [1/20/2023 1:05 PM]
وکیل نمی خواهیم، خودمان هستیم.
اعلام موضع در رابطه با #وکالت_میدهم


زنان مبارزه و انقلابی کردستان
فعالین حقوق زنان -سنندج
جوانان انقلابی محلات کامیاران
جوانان انقلابی پیرانشهر
کمیته انقلاب قزوین
جوانان انقلابی محلات سنندج
جوانان انقلابی ژاورود
شورای جوانان انقلابی دزلی
کمیته جوانان انقلابی سرخ مهاباد
کمیته قیام نیشابور
کمیته جوانان انقلابی خامسان

#نه_سلطنت_نه_رهبری_دمکراسی_برابری
#مرگ_بر_ستمگر_چه_شاه_باشه_چه_رهبر
#نه_شاه_میخوایم_نه_ملا_قدرت_به_دست_شورا
https://tinyurl.com/2mmxeow4