‍ چرا محلات؟! 

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

یکی از ویژگی های مهم انقلاب جاری در ایران محله محور بودن آن است. محله، محل زندگی اجتماعی و مشترک هزاران انسان زن و مرد، پیر و جوان ستم دیده است که به میانجی هم محله ای بودن و همسایه بودنشان و همچنین درد مشترکشان، امکان شکل گیری اعتماد در میان شان و حمایت از همدیگر در مقابل هر خطری که اهالی محله را تهدید کند، به سرعت شکل می گیرد. مردم محله به واسطه زیست مشترک و نزدیکیشان به سرعت به دور هم جمع میشوند، شبکه های دوستانه ی خود را ایجاد می کنند، امکان ها و موانع سر راه خود را تشخیص می دهند و بر اساس منافع محله خود تصمیم به هر اقدامی میگیرند.

امکان محافظت از همدیگر و جوانان انقلابی در محلات بیشتر از هر جای دیگریست‌. در محلات میتوان نقاط ضعف و قوت هر حرکتی را سریعا تشخیص داد و برای بهبود وضعیت قدم بعدی را پیش گذاشت. شور و عقل انقلابی در میان اهالی محله به سرعت همه گیر میشود و جمعیت را با خود همراه می کنند.
انقلابیون در محلات قدرت سازماندهی و پیشروی بیشتری دارند و به همان اندازه نیروهای سرکوب توان بازدارندگی ضعیفی در داخل محلات دارند و عملا عاجز از سرکوب محلات هستند .
در محلات می توان مزدوران را شناسایی کرد و با بی اعتبار کردنشان نزد اهالی محل عملا زمین محله را زیر پایشان داغ کنند و امکان حضور در محلات برایشان گران تمام شود.
ترویج آگاهی و ارائه نقشه راه درست و انقلابی در راستای تامین منافع اکثریت توده های تحت ستم، کارگران، زنان، کودکان و جوانان در محلات و در تجمعات خیابانی با تبلیغ و ترویج انقلابیون اهل محل به سرعت نتیجه بخش خواهد بود.
همانطور که کار در زیر یک سقف و در یک کارخانه امکان تجمع توده ای کارگران و‌ ارتباط مداوم آنها با یکدیگر را فراهم می‌کند ، زندگی کارگران پراکنده در محلات حاشیه نشین و فرودست جامعه شرایط تجمع توده ای بیکاران، کارگران فصلی و پراکنده را مهیا می کند و‌ فعالیت در محل زندگی به سازماندهی کارگران منفرد و کارگران کارگاههای زیر ده نفر کمک می کند.
محلات مکان ارتباطات روزانه ی زنان خانه دار و ستمدیده ترین زنان جامعه هستند. تمرکز و تجمع زنان محله کمک می کند تا کمیته های زنان تشکیل شود و زنان سازمان یافته همزمان با گام برداشتن در مسیر پیروزی انقلاب از اهداف و دستاوردهای عرصه ی زنان محافظت کنند.
مثل چشمه ها در محلات بجوشیم، همچون جویبار به مراکز شهر راهی شویم و به رود خروشان انقلاب تبدیل شویم .
روزهای سرنوشت سازی در پیش رو داریم، از همین امروز در محلات سازماندهی کنیم و خود را برای روزهای سخت آماده کنیم.
جمعی از جوانان انقلابی محلات مریوان

@JavananeEnghlabe
#آبان_خونین #آبان_ادامه_دارد #علیه_فراموشی #مادران_دادخواه #آبان_ماه_تابان_نظام_رو_به_پایان #زن_زندگی_آزادی #مهسا_امینی
#جوانان_محلات
#جوانان_انقلابی_محلات_مریوان
#انقلاب_ایران
#ژینا_امینی

https://t.me/ShorayEnghlabyMahalay
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید