بیانیه لیدرهای میدانی: بیانیه شماره یک

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

هدف ما مشخص است و راه رسیدن به پیروزی کاملا واضح! ما لیدرهای میدانی برای روشن کردن اذهان عموم اعلام می کنیم: هدف کاملا مشخص و راه ما کاملا روشن و آشکار است. ما لیدرهای میدانی در این بیانیه به چند نکته ای که برای مفسّران و حکومت های خارجی ایجاد ابهام کرده است به طور خلاصه اشاره می کنیم. امیدواریم به ابهامات موجود پاسخ دهیم و تبیین شود که ما راه خود را تا رسیدن به پیروزی ادامه خواهیم داد، چرا که به راه حق خود و به قدرت خود ایمان داریم.

هدف ما کاملا مشخص و واضح است، سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی در تمامیت آن و بنیانگذاری یک حکومت مردمی به دست مردم و برای مردم به معنای واقعی آن. راه ما کاملا واضح است؛ تا کنون در برابر ظلم و سرکوب وحشیانه عوامل مزدور خامنه ای، با دست خالی ایستادگی کردیم اما از روزهای آینده با ورود به فاز سوم انقلاب، با متجاوزان و اشغالگران کشورمان به صورت سازمان یافته مقابله به مثل خواهیم کرد.

?رهبری انقلاب دست چه کسی است؟ این روش که فکر می کنید باید یک نفر رهبر بالای سر باشد و به ما می گوید که چکار کنیم، کاملا منسوخ شده است؛ انقلاب نویین ایران رهبر مشخصی ندارد، ما نسل گذشته نیستیم که خودمان را وامدار پیرمردی مرتجع و خرفت کنیم! مفسّران، احزاب، گروهها و شخصیت های سیاسی و اجتماعی باید از افکار قدیمی دور شوند و افکار ما نسل جوان را که خود ریشه در اسطوره های کهن ایران زمین دارد درک کنند. ما همان آرش شیواتیر و همان رستم دستان هستیم که بعنوان نسل دیجیتال و بلاک چین ظهور کرده ایم. ما مانند بلوکهای زنجیره ای در سرتاسر ایران از دانشگاهها تا مدارس، از کارخانجات، تا ادارات و وزارتخانه ها، از خانه ها تا خیابانها، همه با هم در ارتباط و لیدر هستیم. بنابر این، هم رژیم و هم تحلیلگران قدیمی باید این را درک کنند که با نسل جوان به گونه ای دیگر بیندیشند؛ همانطور که تا حال دیده اید، صدها نفر را در شهرها و دانشگاههای مختلف دستگیر کرده اند اما قیام گسترده تر شده است. چرا؟ چون Blockchain (بلوک زنجیره ایی) خاصیت زاد و ولد درونی دارد و خود گستر است. از تمام کسانی که تا کنون منفعل بوده اند دعوت می کنیم به جای تماشاچی بودن، به صفوف ما در همه جای ایران بپیوندند و ما را برای رسیدن به این هدف بزرگ که هدف همه ایرانیان آزادیخواه است همراهی کنند تا هرچه زودتر و با خسارت جانی و‌ مالی کمتر به پیروزی برسیم.

?سازماندهی انقلاب چگونه است؟
ما از سال ۹۸ شروع کردیم و تکامل پیدا کردیم؛ امروز از سازماندهی نامنظم استفاده می کنیم و قیام را در هر زمان و هر مکان که مناسب بدانیم شروع و گسترش می دهیم؛ در جایی هم تشخیص مقابله به مثل خواهیم کرد و این شیوه را طی چند هفته آینده ادامه خواهیم داد؛ بزودی بستر مناسب برای قیام میلیونی در تهران و چند صد هزار نفری در شهرهای بزرگ و چند ده هزار نفری در شهرهای کوچکتر بوجود خواهد آمد و نتیجه آن تصاحب کانون های قدرت نظام خواهد بود.

?برای جلوگیری از هرج و مرج پس از پیروزی انقلاب تا تشکیل حکومت موقت چه تدابیری اندیشیده شده است؟
همانطور که بارها اعلام کرده ایم و برخی رسانه های مردمی صدای ما را به مردم رسانده اند، تشکیل هسته های پایداری ملی یا به عبارتی کمیته های محله ای شروع شده و به سرعت در حال گسترش است. هر محله ایی باید هسته مقاومت یا کمیته محله ای خود را مرکب از افراد آن محله، بخصوص جوانانی که از توانایی بدنی خوبی برخوردار هستند و علاقمند به قبول مسئولیت در کلانتری های تسخیر شده و انتظامات آینده را دارند و همچنین افراد ریزشی نیروی انتظامی و بسیج که با انقلاب آزادی ایران همراه شده اند، می توانند این کمیته ها را تشکیل دهند. این کمیته های محلی در زمان کنونی قیام محله محور را با تشخیص لیدرهای میدانی خود در زمانها و مکانهای مناسب شروع و ادامه کار خواهند داد. کمیته ها با محله های اطراف خود در ارتباط خواهند بود و برای به هم پیوستن قیام همکاری خواهند کرد؛ این کمیته ها همچنین ضمن نگهبانی محله خود، در خصوص دستگیری و خنثی کردن مزدوران رژیم نیز اقدامات لازم را بعمل خواهند آورند. هسته های پایداری ملّی یا کمیته ها، پس از پیروزی انقلاب به نگهبانی محله خود ادامه خواهند داد تا در مدتی کوتاه شهربانی ها، کلانتری ها و دهبانی ها توسط حکومت موقت بازسازی و راه اندازی شوند. نیروی پایداری ملی و کمیته های محلی مسئول تهیه سلاح و مهمات به روش پارتیزانی از مزدوران و پایگاههای آنها از هر راه ممکن خواهند بود.

?نقش نیروهای مسلّح در انقلاب آزادی ایران چیست و چه خواهد بود؟
ارتش ملّی ایران در حال شکل گیری و نام نویسی اعضاست که در زمان کنونی به شیوه هسته هایی در پادگانها و جاهای مختلف در سطح همه نیروهای مسلّح فعال هستند. نیروهای ریزشی سپاه پاسداران اگر مایل به خدمت در ارتش ملّی ایران باشند بکار گرفته خواهند شد. در آینده ای نزدیک ارتش ملّی ایران هسته های خود را در همه جا گسترش داده و به کمک مردم انقلابی خواهند آمد.

?آیا این انقلاب یک انقلاب فمینیستی است؟
حرکت انقلابی ایران آزاد یک انقلاب فمینیستی نیست بلکه انقلاب همه مردم و همه اقشار مردم ایران است؛ دختران و بانوان شجاع ایران پیشروان این انقلاب بی نظیر هستند و خواهند بود و این به معنای فمینیستی بودن انقلاب نیست؛ ما به اصالت فرهنگی خود برگشته ایم و در فرهنگ ما زن و مرد از نظر حقوق انسانی برابر هستند و دوشادوش هم برای ساختن ایرانی آزاد و آباد تلاشی خواهند کرد؛ شعارها را بشنوید: زن زندگی آزادی، مرد میهن آبادی.

?ایرانیان عزیز خارج از کشور چگونه می توانند کمک کنند؟
هم میهنان خارج از کشور همانطور که تا کنون همراهی بسیار قابل تقدیری داشته اند، پشتیبانی خود را از طریق راهپیمایی به ویژه در جلو وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در کشوری که ساکن هستند ادامه خواهند داد؛ ما درخواستی را به انگلیسی نوشته و ضمیمه این بیانیه کرده ایم که می تواند کمک مؤثری به سرعت بخشیدن انقلاب در داخل باشد. در این نامه خواستار لغو اعتبارنامه های سفرا و کنسولها، و همه دیپلماتهای جمهوری اسلامی، شده ایم شما می توانید با ترجمه آن به زبان کشور مطبوع خود آن را برگردانده و با جمع آوری امضاء ایرانیان هر کشور خواستار لغو اعتبارنامه های تمام دیپلماتهای جمهوری اسلامی از جمله سفرا و کنسولها و کارکنان سفارتخانه ها و کنسولگری های ایران شوید و درخواست کنید که تمام سفارتخانه ها و کنسولگری های جمهوری اسلامی تا فرستادن دیپلماتهای حکومت جدید ایران بسته شوند. این اقدام به معنای رد پتیشنی که توسط آقای حامد اسماعیلیون برای امضا به اشتراک گذاشته شده است، نیست. ما کار ایشان را تایید می کنیم و فکر می کنیم علاوه بر آن، این نوع اختصاصی خطاب به وزارت خارجه و دولت هر کشور کمک مؤثری است برای رساندن پیام انقلاب آزادی ایران به کشورهای مختلف.

?نقش اپوزیسیون در این انقلاب چیست؟ ما جوانان و لیدرهای میدانی از تمامی اپوزیسیون تقاضا داریم آنها بدون مطرح کردن گروه یا سازمانشان از انقلاب نویین ایران پشتببانی کرده و پس از دوران گذار، چون بقیه احزاب خود را به رای مردم بگذارند.

?روابط ایران با کشورهای دنیا و نحوه صدور نفت و گاز چه خواهد شد؟
ما روابط دوستانه با همه همسایه ها، کشورهای منطقه و کشورهای دیگر بر اساس منافع و احترام متقابل خواهیم داشت. نفت و گاز ایران بر اساس قیمت روز و منافع ملی ما به کشورهای اروپایی، آمریکا و سایر کشورها صادر خواهد شد. ما با هیچ کشوری دشمنی نداریم مگر اینکه مورد تهاجم قرار بگیریم. ما برای بازسازی صنایع زیر بنایی و صنایع جدید و همچنین بازسازی ارتش ملّی ایران به داشتن روابط دوستانه و ورود کالا و لوازم از کشورهای دیگر نیاز خواهیم داشت و این به معنای روابط منطقی و دوستانه به کل کشورها خواهد بود.

?انتظار داریم تمام مردم و به خصوص رسانه ها که خود را پشتیبان انقلاب آزادی ایران می دانند لطف کرده این بیانیه را به هر طریق ممکن نشر دهند.

پیروزی نزدیک است.

لیدرهای میدانی حرکت انقلابی ایران آزاد