حکم بدوی دادگاه تجدید نظر آنیشا اسداللهی فعال کارگری تایید شد

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

حکم بدوی دادگاه تجدید نظر آنیشا اسداللهی فعال کارگری عیناً تایید و به شعبه ۱ اجرای احکام زندان اوین ارسال شد. آنیشا اسداللهی، معلم و مترجم رسمی سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس رانی، بابت دو اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام به پنج سال و هشت ماه حبس تعزیری محکوم شد که این حکم اولیه در دادگاه تجدید نظر عیناً تایید و به شعبه ۱ دادگاه مقدس ( اوین) ارسال گردید. قابل ذکر است هنوز نامه معرفی به زندان به ایشان ابلاغ نشده است‌.

در اردیبهشت ۱۴۰۱ آنیشا اسداللهی، معلم، مترجم و فعال کارگری، به همراه همسرش کیوان مهتدی و تعدادی از معلمان و فعالین کارگری، از جمله اعضای سندیکا، در پرونده موسوم به دو فعال سندیکایی فرانسوی دستگیر شدند. ایشان با قید وثیقه به طور موقت آزاد شد و همسر ایشان، کیوان مهتدی، همچنان با گذشت بیش از یکسال در کنار دیگر معلمان و کارگران در زندان به سر می­برد و از آزادی ایشان ممانعت می­‌شود و با احکام سنگین‌مواجه است.
سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه احکام صادره علیه همراهان کارگران را محکوم و خواستار آزادی بی قید و شرط کلیه فعالین کارگری و‌ معلمی است.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
۸ تیر ۱۴۰۲
چاره کارگران و زحمتکشان وحدت و‌ تشکیلات

کانال رسمی تلگرامی سندیکا:
https://t.me/vahedsyndica‌

اکانت رسمی سندیکا در اینستاگرام
‏https://www.instagram.com/vahedsyndica/

اکانت رسمی سندیکا در توییتر
‏https://twitter.com/VahedSyndicate

تماس با کانال تلگرامی سندیکا:
@Vahed_Syndica

ایمیل سندیکا:
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید