ترفندهای جمهوری اسلامی برای سرکوب در #کردستان

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

در طول زمامداری چندین ساله جمهوری اسلامی ، خیزش‌ها و اعتراضاتی در اقصی نقاط ایران به وقوع پیوسته اند و مردم ایران در پی این اعتراضات با حضور در خیابان‌ها نفرت و انزجار خود را به رژیم ضد انسانی و ضد آزادی جمهوری اسلامی نشان داده اند. در این راستای مردم کُردستان ابتدا به ساکن در کنار هموطنان خود ، همصدا و همسو با عزمی راسخ حضور انقلابی و رادیکال خود را در اتحاد و همبستگی با مردم ایران نشان داده و اثبات کرده اند که جدا از ایران و هموطنان خود نیستند.

بعد از کشتن (قتل‌ دولتی ) مهسا امینی مردم کُردستان با اراده راسخ ، رادیکال و مصمم‌ با شعار ؛ زن_زندگی_آزادی جرقه اعتراضات را روشن کردند. با شعله‌ور شدن اعتراضات ، مردم ایران به ندای آزادیخواهی کُردستان لبیک گفته و با صدای رسا پشتیبانی خود را فریاد زدند و شعار زن_زندگی_آزادی سراسر ایران را فرا گرفت.
در مدت زمانی کوتاه شعارهای همبستگی، اتحاد و یکپارچگی سراسر ایران را در نوردید. وقتی‌که جمهوری اسلامی این همدلي و همبستگی را برنمی‌تابید و ناتوان از سرکوب خیزش انقلابی ، در تلاش برای منحرف کردن این همبستگی وخیزش سراسر ، متوسل به بمب باران و موشک باران دفاتر و مقررات احزاب در خاک کردستان عراق شد.
برای این کار دو هدف را دنبال میکرد؛
اول اینکه احساسات مردم کُردستان را جریحه دار کند و آنها را از مبارزه سراسر مردم ایران جدا کند.
دوم اینکه احزاب را تحریک نماید که وارد فاز مبارزه مسلحانه شوند و آنها را وادار به‌ جنگ چریکی در شهر ها و روستاهای کُردستان کند. با این ترفند با آمدن احزاب به کُردستان ، بهانه ای پیدا کند تا مردم کُردستان را از خیزش سراسری جدا کند ، راه سرکوب را هموار و حمام خون در کُردستان راه‌ بیاندازد و تراژیدی سال58 و ده سال‌های 60 را تکرار کند.
خوشبختانه این سیاست با شکست مواجه شد و فریبکاریهای جمهوری اسلامی بی نتیجه ماند.
مردم کُردستان مرعوب نمی شوند، و از مبارزه سراسری دست نمی کشند.

جمعی از جوانان انقلابی محلات مریوان
زنده‌ باد آزادی و برابری
زنده باد اتحاد
زنده باد همبستگی مردم ایران

#زن_زندگی_آزادی #مهسا_امینی #جوانان_محلات #جوانان_انقلابی_محلات_مریوان
#انقلاب_ایران #کشتار_کردستان
#ژینا_امینی #کوردستان_خونین #کوردستان_سرخ #اعتصاب #اعتصاب_سراسری

@JavananeEnghlabe
https://t.me/ShorayEnghlabyMahalay
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید