سعید سهرابی درگذشت!

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

رفیق سعید سهرابی درگذشت! با تاسف فراوان اطلاع یافتیم که رفیق سعید سهرابی، از فعالین قدیمی جنبش سوسیالیستی ایران پس از مدتی طولانی مبارزه با بیماری سرطان دیروز درگذشته است.رفیق سعید از کادرهای هسته اقلیت و از مسئولان شورای استکهلم بود.ما به این وسیله همدردی خود را با فرزندان، نزدیکان و همرزمان رفیق سعید اعلام کرده و از صمیم قلب برایشان آرزوی شکیبایی و بردباری فراوان داریم.
یاد رفیق سعید سهرابی را گرامی می‌داریم.

با احترام
بهرام رحمانی، بیژن هدایت، فرهاد بشارت، محبوبه مشکین، جعفر رسا، سوسن بهار
سه‌شنبه هجدهم ژانویه 2022

در سوگ رفیق سعید سهرابی
یار و رفیق رزمندۀ کمونیست مبارزِ سالیان دراز شوراها
شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران- استکهلم
رفیق سعید سهرابی ما را تنها گذاشت.
رزم پیگیر و مبارزۀ مدام رفیق سعید سهرابی در طول تمام سال¬های نوجوانی تا امروز، از این رفیق کمونیست انسانی ساخت که حضورش گرما بخش و آموزنده بود. سعید سهرابی، انگیزه¬های انسانی بسیاری در دل و جان داشت. همبسته مردم محروم جامعه در تمام جهان، همراه و دلبسته رزم کارگران، یار دلبسته به¬آزادی و رهائی زنان بود، با دلی تپنده برای کودکان کار و خیابان، با سری پرشور و مملو از اندیشه آزادیخواهانه و برابری¬طلبانه، با آرمان¬ها و آرزوهای سترگ برای بنای دنیای نو، دنیائی فارغ از هرگونه سلطه طبقاتی و اجتماعی، دنیائی که در آن انسان برای زیستن زیر آسمان بلند آبی به کسی و جائی بازخواست پس نمی¬دهد و زندگی در آن یکسره شور و زیبائی و سازندگی ست حرکت می¬کرد. او راه خود می¬دانست و می¬شناخت. او در این راه درازِ پر افتخار زیست، حرکت کرد و¬تا آخرین لحظه¬های زندگی به خود، به مردم و به دنیا وفادار ماند.
سعید سهرابی یکی از پایه¬گذاران پرشور شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران- استکهلم بود و در راستای همیشگی دفاع از «شورا» به عنوان نهاد زندگی¬ساز دنیای سوسیالیسم در این مسیر گام زد و پیگیر و مبارز، آرمان¬های انقلابی خود را به اثبات رساند.
شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران، استکهلم اکنون یکی از یاران خود را از دست داده است. شورا و اعضای آن، در این اندوه سنگین خود را در کنار همزی و یار مبارز رفیق سعید، رفیق مهرنوش شفیعی، و فرزندان و خانواده رفیق سعید و رفقای دیگر می¬داند.
یاد رفیق سعید سهرابی همواره با ما خواهد بود و او در دل¬های ما زنده است.
زنده باد آزادی
زنده باد سوسیالیسم
18 ژانویه 2022- استکهلم

پیام تسلیت به مناسبت درگذشت رفیق سعید سهرابی
بدرود رفیق سعید عزیز ، بدرود
با تاسف فراوان اطلاع یافتیم که رفیق سعید سهرابی از کادرهای سرشناس هسته اقلیت و فعالین کمونیست و برابری طلب بعد از مدتی بیماری روز ۱۷ ژانویه ۲۰۲۲ در شهر استکهلم درگذشت.
رفیق سعید عزیز از چهره های محبوب و فعالی بود که سالهای طولانی در شهر استکهلم و در ٬٬ شورای استکهلم ٬٬ همه جا برعلیه این نظام نا برابر مبارزه ی بی امان خود را ادامه داد. احترام، تواضع و قابلیت وی در مقابله با مشکلات از خصوصیات برجسته این رفیق عزیز و فراموش نشدنی بود. صف مبارزه برای آرمانهای سوسیالیستی و انسانی بدون شک انسانی پیگیر و انقلابی را از دست داد.
حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست از دست دادن رفیق عزیز سعید سهرابی را به رفقای هسته اقلیت و نزدیکان وی مهرنوش شفیعی ، حمید سهرابی ، لیلا قرایی و فرزندانش طلایه و مارال تسلیت می گوید و خود را در اندوه از دست دادن این رفیق عزیز شریک می داند.
یاد عزیزش گرامی باد.
دفتر مرکزی حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست
۱۸ ژانویه ۲۰۲۲

به یاد رفیق سعید سهرابی
لینک کوتاه: https://wp.me/paiHc5-zn

با تشکر تارنمای واکاوی سوسیالیستی