ناصر بابامیری: هئیت مرگ جلادان یقین بدارید، اعدام گروگانها هم بقایتان را حفظ نخواهد کرد!

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

 سحرگاه امروز 18 اردبیهشت دو زندانی دیگر محکوم به اعدام به اسامی یوسف مهرداد و صدرالله فاضلی زارع در زندان اراک به اتهام توهین به مقدسات اسلام بدست جلادان رژیم ایران حلقه آویز شدند. هئیت مرگ رژیم با اعدام های فله ای فکر میکند می تواند از جامعه بخاطر خیزش انقلابی شهریور 1401 انتقام بگیرد! موج بگیر و ببندها و آدم ربایی که تا کنون بالغ بر بیست هزار نفر گروگان در پی داشته و بعد از هشت ماه هنوز ادامه دارد از یکسو. و از دیگر سو رژیم متوحش ایران در استانهای کشور با فتوای قضات مرگ هر روزه سر تعدادی از هزاران گروگان را با اتهامات واهی بر دار میکنند.

خبرگزاران برون مرزی نیز از موج فزاینده اعدامها خصوصا طی چند ماه گذشته در سراسر ایران خبر میدهند. پیام آوران مرگ با اعدامهای فله ای دور از چشم جامعه و در حلقه خودیها در گوشه و کنار ایران اعم از زندانهای سیستان و بلوچستان، خوزستان و آذربایجان غربی و کردستان ...میخواهند فضای رعب و وحشت بر جامعه را افزایش دهند تا اوج زبونی خود را با کشتار به نمایش بگذارند.
جوانانی که طی سناریوهای سوخته پای دار اعدام می روند، هیچ جرمی مرتکب نشده اند. گروگانهایی که پشت میله های زندان و زیر شکنجه نگه داشته شده اند، همان جوانان محلات شهرها هستند، با دستان خالی و مشتهای گره کرده در هوا، از ابتدایی ترین حق و حقوق خویش که اعتراض و تسخیر خیابانهاست استفاده نموده اند، تا کیفرخواست خود علیه مناسبات ظالمانه حاکم را نشان بدهند. آنها تنها در برابر تعرض تا دندان مسلح متوحشانه پاسداران و اجیرشدگان نظم موجود، ابتکار بخرج داده اند، چگونه مقاومت و ایستادگی کنند که فائق آمدن در این میدان جنگ نابرابر، برایشان کم هزینه تر باشد. و این متجاوزان، شکنجه گران و قاتلان مردم هستند باید به پیشگاه دادگاه مردم کشیده شوند و تاوان پس بدهند، نه آحاد معترض جامعه. کسی هست نداند، طی این چند دهه از حاکمیت ننگین این رژیم، مدام جایگاه شاکی و متهم را عوض کرده، و شهروندان محروم از حق و حقوق اولیه زندگی را تنها بدلیل اعتراض و مبارزه علیه وضع موجود بر صندلی متهم نشانده و سزای مرگ برای آنها تعیین کرده اند!
رژیم میخواهد با این شیوه بزدلانه اعدام، از جامعه بخاطر خیزش انقلابی که نیروی اصلی آن خصوصا جوانان انقلابی محلات صدها شهر ایران بودند زهر چشم بگیرد.
رژیم اگر موقتا از زیر ضربات مرگبار خیزش انقلابی در رفته است، اما نتوانسته خود را از زیر فشار سهمگین رشد روز افزون اعترضات و اعتصابات سراسری کارگران و سایر اقشار فرودست در ایران خلاص کند. اتفاقا افزایش بیش از پیش فضای امنیتی و رعب و وحشت تا اعدامها بنوعی چنگ و دندان نشان دادن به رویکرد اعتصاب کارگران خصوصا در صنایع کلیدی ایران اعم از نفت و پتروشیمی ها پروژه ای تا صنایع حمل و نقل .... راه افتاده می باشد.
رژیم ایران هم هر چند خود را به نفهمی زده، اما این امر مهم را بخوبی دریافته، حتی دو صد چندان کردن فضای رعب و وحشت هم تازه نمی تواند جامعه را به قبل از شهریور ماه برگرداند. اما نظیر سایر حکومتهای ضدانسانی چرخه سرکوب، کشتار و اعدامش تا واپسین دم حیات ننگینش میچرخد. غافل از اینکه خیزش انقلابی دیگر طی اینمدت چنان مهر خود را بر جامعه کوبیده که هر چقدر رژیم بر آن بکوبد برخلاف آنچه در تصور دارد، بیشتر و بیشتر مبارزات را تعمیق و متسحکم خواهد نمود و تا نائل شدن به پیروزی از پیشروی باز نخواهد ایستاد.
جا دارد از همینطریق به جامعه ایران که هر روزه شاهد از دست دادن عزیزانشان بواسطه شکنجه و اعدام هستند و به خانواده یوسف مهرداد و صدالله فاضلی زارع عمیقا ابراز همدردی نمود و خود را در کنار آنان دید.
زنده باد خیزش انقلابی
زنده باد آزادی برابری حکومت شورایی
08.05.2023