ناصر بابامیری: دور جدید حملات شیمیایی به مدارس دخترانه را با اعتراضات سراسری پاسخ بدهیم!

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

سران رژیم پس از عروج مبارزات مردم در شهریور 1401 و خیزش انقلابی تودهای مردم در صدها شهر ایران؛ پس از یک جنگ تمام عیار و رویارویی متوحشانه با مردم بپاخاسته در صدها شهر ایران و کشتار صدها نفر و زخمی کردن و گروگان گرفتن ده ها هزار نفر؛ پس اینکه از وحشت به زانو درآمدن پایه های حاکمیتش را لرزاند و کابوس مرگ میدیدند؛ پس از اینکه مدارس و دانشگاهها هم در سراسر شهرهای ایران سنگر مبارزه علیه وضع موجود و سنگر انقلاب شدند؛

پس از اینکه نه تنها حجاب بعنوان پرچم این رژیم تئوکراتیک سرمایه داری بلکه همه ارزشهای و نمادها که پایه و ارکان رژیم متحجر اسلامیست، از سوی همین دانش آموزان و دانشجویان در ابعاد اجتماعی در مدارس و دانشگاهها سهل است، در امکان عمومی به زیر کشیده شده، رژیم بفکر این افتاد، برای مرعوب کردن جامعه با حملات و استفاده از مواد شیمیایی به مدارس دخترانه بگوید هنوز تمام ظرفیتهای کشتار و خون پاشیدن به جامعه را بکار نگرفته ایم! پاسخ مبارزات شما تنها گلوله و سرب نیست که از هوا و زمین سینه عزیزانتان را در خیابانها و میادین، و محلات شهرها شکافت بلکه اینبار "اتاقهای گاز آشویتس!" را برای شما کاشته ایم!
رژیم با دور جدید حملات وحشیانه «مسمومیتهای سریالی» به مدارس میخواهد بگوید، اگر جامعه از مبارزه دست نکشد، و بخواهد دوباره علیه نظام ننگینش قیام کند، ابایی ندارد اینبار آنچه را بر سر مدارس آورده، علیه مردم بپاخاسته در خیابان، محلات و میادین شهرها در دستور کار خواهد گذاشت! چهار ماه از هجوم متوحشانه سران رژیم به مدارس دخترانه میگذارد و تا کنون ده ها هزار نفر مصدوم و تعدادی جانشان را از دست داده اند، و بارها خانواده و معلمان و صف آزادیخواهی علیه این جنایت بزرگ رژیم در شهرهای ایران دست به اعتراض و اعتصاب زده اند، اما رژیم این تقابل آنانرا با سازمان دادن موج حملات دیگر طی هفته گذشته پاسخ داده است. دور جدید حملات شیمیایی، طی هفته گذشته مدارسی در تبریز، اصفهان، آمل و کرج را نشانه گرفت و دیروز و امروز سقز، سنندج، دیواندره و...کرج، آماج حملات «آتش به اختیاران» رژیم قرار گرفت. در سقز از دیروز اعتصاب و اعتراض وسیعی، علیه رشد ابعاد جنایت رژیم اوج گرفته و پرچم رژیم بر سر در مدارس را پائین کشیدند. رژیم از دیروز تا کنون در این شهر آتش به اختیارانش را به حالت آماده باش درآورده. سنندج و چند شهر دیگر هم اعتراض کرده اند. بازتاب این تعرض افسارگسیخته به جامعه می رود، سایر شهرها ایران را هم در نوردد، و به شیوه یکپارچه و سراسری جامعه را یکبار دیگر علیه رژیم که بی محابا بیش از پیش امنیت را از عزیزانشان سلب نموده، به مصاف بیاورد. جامعه ای که از یکسو علیه استثمار و بردگی، فقر، بیکاری و گرانی که این رژیم به آن تحمیل نموده و در چنگال خود میفشارد از مبارزه هیچگاه باز نایستاده، و تاریخ خونبار دهه ها را پشت سر گذاشته، و از اینسو هم آماج حملات شیمیای واقع شده، یقینادر برابر این هجومهای شیمیایی هم که جنایت علیه بشریت است، قاطعانه تر از همیشه مبارزه را به پیش خواهد برد و آنرا تعمیق خواهد داد!
شکنجه و کشتار دانش آموزان طی این سناریوی کثیف عین توحش است، و باید بانی و مسبب آن که کسی جز سران رژیم ننگین ایران نیست، افشاء و محاکمه گردند!
مرگ بر رژیم جنایت پیشه سرمایه داری ایران
زنده باد آزادی برابری حکومت کارگری

10.04.2023