بهروز سورن: حملات شیمیایی به اختیار!

شخصی سازی فونت
  • کوچکتر کوچک متوسط بزرگ بزرگتر
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

جنایتی هولناک از سه ماه قبل در جریان است. مسموم کردن دانش آموزان در مدارس کشور با ابعادی گسترده در دستور کار جنایتکاران وابسته به حکومت قرار دارد. تنها در یک روز وهمزمان دهها مدرسه و خوابگاه دانشجویی دختران هدف قرار گرفت و دهها دانش آموز را راهی بیمارستان کرد. خانواده های نگران در برابر مدارس تجمع کرده و با شعارهای ضد حکومتی نفرت و انزجار خود نسبت به عوامل آن و همچنین بی تفاوتی مسئولان که همراه با تائید این وقایع ضدانسانی است, را ابراز کردند.

پیش از این نیز شاهد موج اسیدپاشی ها به دختران و زنان کم حجاب بوده ایم و دیدیم که حکومتیان هیچگونه واکنشی برای جستجوی مسببان آن جنایات نداشتند و عوامل آن قریب به یقین هم اکنون در شهرهای کشور آزادانه تردد و به جنایات خود در اشکال دیگر ادامه میدهند. همانطور که پیش ترها با سرنگون کردن هواپیمای مسافربری پرونده جنایات خود را قطور تر کردند, اینبار هم انتقام سخت حاکمان اسلامی دانش آموزان دختر در مدارس کشور را نشانه رفته اند.
بر اساس اخبار منتشر شده 26 مدرسه را در 6 استان کشور هدف قرار دادند و در برخی از تجمعات اعتراضی در برابر آنها با اعزام لباس شخصی ها و وحوش خود به خانواده های معترض حمله ور و تعدادی از انها را مصدوم کردند. گفته شده است که بیش از ششصد دانش آموز دختر با عوارض مسمومیت مواجه هستند.خیزش انقلابی و اعتراضات گسترده دختران و زنان شجاع و جسور در شهرهای ایران که با برداشتن روسری ها و سوزاندن آنها همراه بود از زوایایی یکی از برجسته ترین بنیانهای حاکمیت اسلامی را با خطر انهدام کلیت رژیم مواجه کرد. مسموم کردن دانش آموزان دختر که با ایستادگی و شهامت مثال زدنی در آن شرکت جستند, پس از این خیزش آغاز شد.
چنانچه در ابتدا به دروغ موضوع مسمومیت دانش آموزان را جزئی و بی اهمیت جلوه میدادند امروز با گسترش انفجاری این وقایع امکان حاشا برای آنها باقی نمانده است.اگر برای تشریح این وقایع به واژه های علمی مراجعه کنیم, میتوان از حملات شیمیایی به دختران دانش آمور نام برد.حملات شیمیایی آتش به اختیارانی که قریب به یقیین تحت فرماندهی مستقیم علی خامنه ای هستند. نیروهای انتظامی و بیش از شانزده نهاد امنیتی و اطلاعاتی رژیم که کوچکترین حرکات معترضان حتی در فضای مجازی را رصد می کنند و به تعقیب آنها پرداخته و در کوتاهترین زمان آنها را بازداشت, شکنجه و اعدام می کنند, بیش از سه ماه نظاره گر یکی از هولناکترین وقایع زنجیره ای علیه کودکان در مدارس هستند و حتی ردپا یا سرنخی از عوامل آن نیافته اند!.
در شرایطی که حکومتیان استعدادهای خود برای به قتل رساندن بیش از پانصد معترش خیابانی و بازداشت نزدیک به بیست هزار نفر از آنان را نشان داده اند آیا نمیتوانستند برای هزار مدرسه دخترانه دوربین و یا نگهبان بگذارند! بر طبق برخی از گزارشات در فضای مجازی نیروهای سرکوبگر در تعدادی از این مدارس که حتی در دستشویی برخی از آنها دوربین کار گذاشته اند, فیلمهای مربوطه مداربسته را پاک کرده اند. قدر مسلم این است که ردپای خود این حکومتیان در اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه پر رنگ تر از هر یک رگه و تیره مذهبی و ارتجاعی دیگر است.اینهمه در موقعیتی اتفاق افتاده است که هشت مارس روز جهانی زن در گرماگرم خیزش بلند زنان و دختران در جنبش زن, زندگی آزادی, فرا میرسد و فراخوانهای گسترده ای برای برگزاری این روز از سوی تشکلهایی پرشمار داده شده است.
بی شک خاستگاه مذهبی ارتجاعی این اقدامات تنها میتواند به خود و حواشی حکومتیان مرتبط باشد و این اقدامات سازماندهی شده و گسترده تنها میتوانست و میتواند تحت پوشش و چتر حمایتی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی و با اطلاع شخص علی خامنه ای واقع شده و تداوم یابد. در خفا نگاه داشتن چنین جنایت بزرگی فقط از عهده شبکه ای بر می آید که مسلط برامکانات تکنولوژیک سرکوب حکومتی است و توانایی پاک کردن ردپای جنایتکاران را دارد. فراموش نباید کرد که همین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی رژیم در چند روز گذشته در تعدادی از مدارس دخترانه کشور اقدام به نمایش فیلم های پورنو کرده اند. قصد و نیت آنها نیز با نمایش این فیلم ها ایجاد رعب و وحشت در میان دانش آموزان بوده است. بسیاری در این ماجرا گفته اند که بمبهای پرتاب شده بوی گندیدگی یا نارنگی یا سیر و نعناع داده است! من میگویم بوی وحوش حاکم بر کشورمان و تعفن فتواهای مذهبی این یا آن آیت الله را میدهد.
02.03.2023